cleany

ניקיון משרדים החל מ – 599 ש"ח

מחפשים ניקיון משרדים איכותי? מצאתם!

ניקיון משרדים – מה אנחנו מציעים?

*ניסיון והרבה – חברה עם הרבה שנים בתחום ועם לקוחות מרוצים.

*צוות מקצועי ומנוסה אשר יגיע עד למשרדכם

*פריסה בכל איזור המרכז : תל אביב ,רמת גן ,גבעתיים, בני ברק ,חולון, הרצליה,גבעת שמואל , פתח תקווה .

*המחיר כפי שאתם רואים הוגן ואף זול יחסית למתחרים ,המחיר אצלנו לא פוגע בשירות.

ניקיון משרדים – רק דרכנו תוכלו להגיע לניקיון שרציתם.

מכירים את זה שאתם מגיעים בבוקר למשרד ונראה כאילו חברת הניקיון לא ניקתה בכלל : הכוסות לא שטופים, השטיח מקיר לקיר מלא בניירת ,הפחים מלאים וכו … אנחנו בקליני מציעים לכם חוויה אחרת , חווית ניקיון שונה, אתם מגיעים בבוקר ופוגשים משרד שלא הכרתם אתמול. תנו לנו להפתיע אתכם צרו קשר איתנו ותתחילו דף נקי במשר.

ניקיון משרדים כל יום – האם זה באמת פתרון טוב?

זוהי שאלה אשר מרבית המנהלים ישקלו – 'האם שירותי ניקיון משרדים מקצועי ברמה יומית הוא באמת הפתרון הנכון?', הרי המשרד יתלכלך שוב והסיפור פשוט יחזור חלילה, מה שישתנה הוא העובדה כי כעת מגוון האנשים ישלמו סכום כסף נוסף לצורך שימור על הניקיון. אך צריך לחשוב על המצב דווקא מנקודת מבט אחרת:

ניקיון משרדים – היתרונות בשירותי ניקיון משרדים על ידי חברה מקצועית.

מניעת נזקים – ניקיון איכותי בזמן הנכון ובתדירות הנכונה תמנע נזקים שונים כגון – עובש לריהוט המשרד, שריטות למראות, ניקיון כלי המטבח, חלודה למושב האסלה בשירותים וכו.

ניקיון שווה בריאות – אין זה סוד כי זיהום וחוסר ניקיון של אזור מסוים יכול בקלות להוביל להתפתחות של רובדי חיידקים שונים, ניקיון של אזורכם רק ימנע מכם את הסיכוי לחיות בסביבה אשר מותאמת להתפתחות של חיידקים אשר עלולים לפגוע בנו.

אזור נקי מעלה את המצב רוח – מחקרים רבים הראו כי אזור מסודר ונקי מעלה את המצב רוח ואת היעילות. זכרו – המשרד הפרטי של כל אחד מאיתנו הוא מקום שאנו נמצאים רוב שעות היום שאנו ערים ולכן השפעה על ניקיון המשרד ברמה טובה הינה מיידית, אם סביבית העבודה שלנו נקייה , אנחנו פשוט נהיה יותר מאושרים ויעילים יותר למערכת.

ניקיון איכותי – בעת זימון חברת ניקיון מקצועית הנכם יכולים להיות בטוחים כי תקבלו שירות נהדר וניקיון ברמה הגבוהה ביותר הניתן לעומת מגוון התחלופות האפשריות.

מניעת נזקים – ניקיון אזור בזמן הנכון ובתדירות הנכונה תמנע נזקים שונים כגון – הצטברות חלודה, עובש והתקלפות כתוצאה מלחות, כל הנזקים הללו עלולים בקלות להוביל להוצאות הרבה יותר גבוהות בעתיד.

נשמח אם תשאירו פרטים ונתאם פגישה

Cleany
מתמחה בשירותי ניקיון משרדים וניקיון בניינים. בעלת מוניטין וניסיון של מעל 10 שנים ומספקתשירותי ניקיון לעשרות לקוחות מרוצים. מספקת מזה 10 שנים פתרונות פתרונות ושירותי ניקיון משרדים לחברות, בנייני עסקים ובנייני מגורים. מספקת שירותי ניקיון משרדים בכל אזור המרכז.
Copyright Cleany © 2024 All Rights Reserved
crossmenu