cleany

שירותי ניקיון משרדים של חברת קליני!

שירותי ניקיון משרדים של חברת קליני

שירותי ניקיון משרדים של חברת קליני יאפשרו לך להעניק לעובדים וללקוחות שלך סביבת עבודה נקיה מאבק, חיידקים, וירוסים ומזהמים שונים ויגינו אליהם מהידבקות במחלות ווירוסים שונים.
במיוחד בימים כאלה בהם וירוס הקורונה מאיים על חיינו ומגיפת הקורונה מתפשטת ומגיעה לכל מקום ומאיימת על כולנו, שירותי ניקיון משרדים הופכים להיות חשובים יותר ויותר ואפילו קריטיים לשמירה על בריאות תקינה של עובדי החברה והלקוחות שלך ומניעת הידבקות במחלות שונות.

איך נדבקים בקורונה?

אופן התפשטות מחלת הקורונה דומה לתהליך ההדבקה של נגיפים ווירוסים שונים ועוברים בהדבקה מאדם לאדם כגון טיפות מיקרוסקופיות שמקורן באדם נגוע שנושא את הנגיף באויר והן חודרות למערכת הנשימה של בני אדם בריאים לא נגועים וכך מתפשטת המחלה ועובר מאחד לשני.

הנגיף עובר גם במגע עם משטחים שעל גביהם ישנם שאריות של הנגיף כגון ציוד משרדי שחולה התעטש או השתעל לעברו.
ולכן חשוב מאוד לשמור ככל הניתן על ניקיון עמוק של המשרד ושמירה על היגיינה על מנת למנוע הידבקות מאדם לאדם והתפשטות של מחלות כמו מגיפת הקורונה.

איך שירותי נקיון משרדים יעזרו לכם למנוע הידבקות בקורונה?

שירות ניקיון משרדים יומיומי יאפשרו לכם למנוע התפשטות של נגיפים ומחולות שונות ולמנוע הדבקה.
כאשר אחד המומחים של חברת קליני שירותי ניקיון משרדים יגיע למשרד שלך הוא ידאג להשאיר את המשרד שלך נקי ומצוחצח והכי חשוב 99.9% נקי מחיידקים!

על מנת לשמור על בריאותך ועל בריאות העובדים שלך אתה חייב שעובד ניקיון משרדים מקצועי יגיע למשרד שלך באופן קבוע ויומיומי ויבצע ניקוי וטיהור מושלם של כל משטחי העבודה וחללי עבודה במשרד שלך.

ניקיון משרדים זה לא רק להעביר סמרטוט לח על גבי הרצפה וריקון פחי זבל.
על מנת להשמיד את כל החיידקים ולשמור על בריאות העובדים והלקוחות שלך יש צורך לבצע ניקוי יסודי לטיהור המשרד והשמדת חיידקים.

מה כולל שירות ניקיון משרדים של חברת קליני?

כאשר אחד ממקצועני הניקיון של חברת קליני יגיע למשרד שלך הוא יבצע באופן יומיומי ניקוי יסודי וטיהור שלך כל חללי המשרד שלך שכוללים קודם כל פתיחת חלונות על מנת לאוורר את המשרד ולבצע סירקולציה של אויר נקי על מנת למנוע הדבקות בנגיף באמצעות זיהום האויר במשרד.

לאחר מכן יבצע העובד סריקה מלאה של כל שטחי המשרד ויאתר את כל האיזורים בהם יש צורך בניקיון עמוק ויסודי.

לאחר מכן העובד יעבור ויסלק כל פיסת אשפה ופסולת שנמצאת במשרד שלכם.
בהמשך יעבור מומחה הניקיון של חברת קליני וירוקן את כל פחי האשפה בכל שטחי המשרד על מנת למנוע התפתחות גורמים מזהמים על ידי האשפה ומניעת ריחות לא נעימים במשרד.

לאחר מכן יעבור העובד עם חומרים מיוחדים בעלי תו תקן ישראלי וינקה את כל שטחי העבודה במשרד על מנת למנוע הימצאות חיידקים על גבי משטחי העבודה של עובדי המשרד כולל שולחנות עבודה, טלפונים, מקלדות ושאר מכשירים אלקטרוניים שדורשים ניקוי עמוק ויסודי להשמדת חיידקים.

בהמשך יבצע מומחה הניקיון של חברת קליני ניקיון יסודי של איזור המטבח שלכם ויוודא שכל שטחי המטבח יעברו סטרליזציה וכל הכלים יהיו שטופים ונקיים ומוכנים כבר לבוקר.

לאחר מכן יעבור מומחה הניקיון שלנו לאיזור החשוב ביותר שם קיימת הסכנה הגבוההה ביותר להדבקות ומחלות ויבצע תהליך מיוחד של ניקוי וטיהור וסטרליזיצה מקיפה של חדרי השירותים במשרד וישאיר אותם נקיים מחיידקים ועם ריח טוב ונעים.

לאחר שמומחה הניקיון של חברת קליני ביצע ריקון של כל פחי האשפה במשרד שלכם ודאג לנקות את כל עמדות העבודה ומשטחי העבודה במשרד הוא יבצע ניקוי וטיהור של חלל המשרד בדגש על ניקיון יסודי של שטחי הריצפה על ידי טאטוא ושאיבת אבק ולכלוכים ולאחר מכן שטיפה יסודית של כל רחבי המשרד באמצעות חומר מיוחד לניקוי רצפות והשמדת חיידקים בהתאם לסוג הריצוף במשרד שלכם.

בסיום ידאג העובד לסגור את כל החלונות במשרד וישאיר את המשרד שלכם נקי מצוחצח עם ריח טוב שעושה חשק לעבוד והכי חשוב נקי מחיידקים כך שהמשרד יהיה כבר מוכן ליום העבודה הבא.

מה שונה בשירות ניקיון משרדים של חברת קליני מחברות ניקיון אחרות?

חברות גדולות ותאגידים שונים בכל הארץ כבר נעזרים בשירותי ניקיון משרדים של חברת קליני מכיוון שהם יודעים שחברת קליני מספקת את שירות ניקיון המשרדים האיכותי והקפדני ביותר בישראל.

תהליך הניקיון של חברת קליני מבטיח ללקוחותנו שירות ניקיון משרדים יסודי ועמוד שמשאיר את המשרדים שלכם נקי ומצוחצח והכי חשוב נקי מחיידקים יום אחרי יום.

שביעות הרצון של הלקוחות שלנו חשוב לנו מאוד וזה מה ששונה בשירות ניקיון המשרדים שלנו מחברות אחרות:

עובדי הניקיון של חברת קליני עוברים הכשרה יחודית שהופכת אותם לבעלי מקצוע לכל דבר ועניין.

לפני שאנחנו מתחילים לנקות את המשרד שלך אנחנו בונים ומאפיינים ביחד תוכנית ניקיון ייחודית שמתאימה למשרד שלך וכוללת את כל המשימות שאותן יבצע עובד הניקיון באופן יומיומי.

מקצועני הניקיון של חברת קליני נותנים דגש מיוחד לחדרי שירותים, מטבחים ועמדות העבודה בהן קיימת הסכנה הגבוהה ביותר להדבקות במחלות והעברת חיידקים מאחד לשני.

אנחנו מנקים את כל סוגי הריצוף ואפילו שטיחים ופרקטים בהתאם לבקשת הלקוח.

אנחנו מצחצים את כל המטבחונים על מנת שהעובדים יאכלו להנות מאכילת ארוחת צהריים בסביבה נקייה ונעימה.

אנחנו משתמשים בחומרי הניקוי הטובים בעולם עם תו תקן מחמיר.

אנחנו דואגים שעובדי הניקיון של חברת קליני יחליפו לעתים דחופות כלי ניקוי מתקלים כגון מטליות וספוגים על מנת למנוע העברת חיידקים ושמירה על ניקיון ושטריליות.

אנחנו דואגים לשלוח צוותי עבודה מתוגברים בהתאם לגודל החלל והיקף העבודה.

אנחנו מתאמים את שעת הגעת צוות הניקיון שלנו בהתאם לדרישת הלקוח אפילו בשעות הערב.

מקצועני הניקיון שלנו יגיעו אליכם לבושים עם מדים ותג שמי כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים שירותי ניקיון משרדים ממקצוענים.

אנחנו דואגים לשלוח צוותי בקרה ופיקוח שמוודאים שאופן יומיומי שהמשרד שלכם נקי ואתם מקבלים שירות מעל המצופה והכי חשוב שבעי רצון משירות ניקיון המשרדים של חברת קליני.

אנחנו דואגים להשאיר כל ס"מ מהמשרד שלכם נקי ומצוחצח ,סטרילי ובריא יותר ,נקי מחיידקים ועם ריח טוב ונעים.

תהליך שלושת השלבים בשירות ניקיון משרדים של חברת קליני:

1. כל סביבת עבודה היא שונה ולכן חשוב להתאים את שירות ניקיון המשרדים בהתאם לסביבת העבודה במשרד שלכם.
כמו כן, כל לכל מקום עבודה יש את הצרכים שלו ואת שעות הפעילות שלו.
לכן בהתחלת כל פרוייקט יגיע אליכם יועץ שירותי ניקיון משרדים מקצועי, יבצע אבחון מלא של סביבת העבודה שלכם ובהתאם להיקף העבודה וגודל חלל המשרדים יבנה אתכם תוכנית עבודה מסודרת לניקיון המשרד שלכם וקבע אתעם לוח זמנים שבהם יגיע צוות הניקיון בהתאם לשעות הנוחות לכם.

2. בשלב השני אנחנו נאפיין ביחד מה כולל פרוייקט ניקיון המשרד שלכם, כמו שכל סביבת עבודה היאשונה, כך גם לכל מקום עבודה ישנם צרכים ודרישות שונות, ישנם מקומות עבודה שיסתפקו בריקון אשפה מהפחים שאיבת הרצפה ושטיפה בסיסית בעוד משרדים אחרים דורשים ניקיון יסודי יותר שכולל הברקה וצחצוח של כל תחנות העבודה ניקיון המטבח וסטריליזיציה של חדרי השירותים
לכן בשלב הזה אנחנו נגדיר בדיוק מה דרישות הניקיון ונבנה תוכנית עבודה יומית לצוות הניקיון שלנו.

3. בשלב השלישי לאחר שנגדיר את כמות העבודה והמשימות היומיומיות, אנחנו נגדיר מראש מה גודל הצוות שיגיע למשרד שלכם , כמה פעמים בשבוע הוא יגיע ובאיזה שעות מועדפות עליכם.
כך שבסופו של דבר תקבלו תוכנית מיוחדת לניקיון המשרד שלכם שמותאמת במיוחד למשרד שלכם.

המוניטין של שירותי ניקיון המשרדים של חברת קליני עושה את ההבדל!

ישנם הרבה מאוד חברות שמספקות שרות ניקיון משרדים ועל פניו כולן נראות זהות.
אבל אם מסתכלים קצת פנימה לשירות ניקיון משרדים של כל חברה ומה תהליך העבודה שלכם ניתן לראות שכל חברה מספקת שירות ניקיון משרדים ברמה אחרת לגמרי.

בעלי עסקים חברות גדולות וארגונים מכל הארץ בחרו בחברת קליני לספק להם שירות ניקיון משרדים כבר יותר מ 10 שנים!

חברת קליני מציבה סטנדרטים חדשים בכל מה שקשור לשירותי ניקיון משרד, אנחנו דואגים לכך שהעובדים שמגיעים בבוקר לעבודה כל יום ירגישו בהבדל ויהנו מסביבת עבודה נעימה עם ריח טוב מצוחצחת ונקיה מחיידקים.

תעודת האחריות של חברת קליני!

כשותפים לעבודה וספקי שירותי ניקיון משרדים שלך כשאתה מרוצה, אנחנו מרוצים כפליים.
לכן אנחנו מציעים לכל לקוח תעודת אחריות ובמידה מסיבה כלשהיא אינך מרוצה משירות ניקיון המשרד שלך ב 100% ספר לנו על זה ואנחנו נדאג שתהיה 100% מרוצה תמיד. כל פעם. כל יום!

ליצירת קשר עם יועץ שירותי ניקיון משרדים השאר פרטים כאן
Cleany
מתמחה בשירותי ניקיון משרדים וניקיון בניינים. בעלת מוניטין וניסיון של מעל 10 שנים ומספקתשירותי ניקיון לעשרות לקוחות מרוצים. מספקת מזה 10 שנים פתרונות פתרונות ושירותי ניקיון משרדים לחברות, בנייני עסקים ובנייני מגורים. מספקת שירותי ניקיון משרדים בכל אזור המרכז.
Copyright Cleany © 2024 All Rights Reserved
crossmenu