איך למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בבניין שלך!

שירות ניקיון בניינים למניעת התפשטות מחלת הקורונה

ניקיון בניינים הופך להיות שירות חשוב וקריטי לכל בניין מגורים או עסקים על מנת לעצור את התפשטות מחלת הקורונה.

לפי מחקרים שנערכו לאחרונה התגלה שנגיף הקרונה הוא בעל עמידות גבוהה וכושר הישרדות חסר תקדים, הנגיף יכול לשרוד על משטחים שונים לפרקי זמן ארוכים ביותר ולכן כושר ההדבקה שלו כל כך גבוהה.
במידה וברצונכם למנוע את התפשטות המחלה בבניין שלכם, עליכם להזמין חברת ניקיון בניינים שמספקת שירות ניקיון בניניינים נגד נגיף הקורונה.

חשיבות הניקיון – כמה זמן שורד נגיף הקורונה על משטחים שונים?

נגיף הקורונה יכול לשרוד באויר הפתוח כ 4 שעות, על קירות ומשטחי פורמייקה במשך 36 שעות ועל משטחי פלסטיק,פלדה וסוגי מתכות שונות , מעל 72 שעות!

המשמעות היא שמספיק שאדם אחד הנושא את הנגיף נוגע במשטחים שונים בשטח הבניין שלכם כגון בידית הכניסה או בכפתור המעלית ואפילו במשטחי עץ או פורמייקה שונים, הנגיף יכול להתפשט בקלות בין כל דיירי הבניין אפילו במשך שלושה ימים לאחר שהאדם הנגוע בנגיף ביקר בבניין שלכם.

לכן חשיבות ניקיון ביניינים וניקיון משרדים בתקופה כזו הוא לא רק חשוב אלא קריטי ויכול להציל את חייהם של עשרות ואפילו מאות דיירים בבניין שלכם.

כדי לצמצם את אפשרות ההדבקה מהנגיף ולהקטין את סיכוי התפשטותו חשוב מאוד לשמור על כללי ניקיון ולשכור שירות ניקיון לבניין שלכם.

בניגוד לנגיפים שונים כמו וירוס השפעת הרגיל שמועבר מאדם לאדם, וירוס הקורונה יכול לשרוד על משטחים שונים לפרקי זמן של מעל 3 ימים שלמים ואם לא מנקים את המשטחים האלו בצורה יסודית סיכויי ההדבקה גוברים ומספיק שאדם אחד הנושא את הנגיף הגיע לבקר בבניין שלכם, הוא יכול להדביק עד 85% מדיירי הבניין.

בכל בניין, לובי או חדר מדרגות יש שטח רחב של משטחים שבו אנו נוהגים לגעת בעזרת הידיים באופן קבוע כגון ידיות, דלתות, מעליות, מראות, מתגים שונים, דלפקים ועוד….

מסיבה זו חשוב מאוד שיהיה לכם בבניין שירות ניקיון ביניינים , על מנת שכל משטחי הבניין יעברו ניקוי וחיטוי באופן יסודי וקבוע על מנת למנוע את התפשטות המחלה וצמצום הסיכוי להדבקה בקרב דיירי הבניין ככל האפשר.

קורונה וירוס – ניקיון ביניינים וחיטוי מקורונה

הדבר החשוב ביותר על מנת למנוע הידבקות בוירוס הקורונה הוא קודם כל לשמור על היגיינה אישית ולהקפיד על שטיפת ידיים במשך לפחות דקה עם סבון וכן לחטא את הידיים מעת לעת עם נוזל חיטוי אלכוג'ל.

מעבר לכך יש לשמור מרחק מאנשים חולים או נשאים של הנגיף או מאנשים ששהו בגרבת חולה או נשא של הנגיף ואפילו מאנשים שידוע לנו שחזרו מחו"ל או היו בקרבת מקום שבו ישנה התפרצות של הנגיף.

דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו הוא לצאת מהבית עם כפפות ומסכות על מנת להפחית ככל האפשר את הסיכוי להדבק במחלה וכן למנוע התקהלויות ולהתרחק מאזורים בהם יש ריכוז גבוהה של אנשים.

מעבר לכך יש לבצע ניקיון בניינים וחיטוי של כל המשטחים בחדרי המדרגות של הבניין על מנת למנוע את התפשטות הנגיף בבניין שלכם, ניקיון ביניינים וניקיון חדר מדרגות הוא הכרחי ביותר על מנת למנוע את התפשטות המחלה בבניין שלכם.

איך מבצעים ניקיון בניינים למניעת קורונה?

חברת קליני שירותי ניקיון מספקת ללקוחותיה שירות ניקיון וחיטוי משרדים נגד קורונה בתל אביב שכולל ניקוי יסודי של כל המשטחים והציוד במשרד שלכם עם דגש על משטחים שרגישים יותר להתפתחות חיידקים כגון משטחי זכוכית ומתכות שנות.

עובדי חברת קליני שירותי ניקיון עברו הכשרה מיוחדת לניקיון משרדים נגד נגיף הקורונה ואנחנו מספקים כיום שירותי ניקיון משרדים בתל אביב לעשרות בתי עסק שרוצים לפתוח את שעריהם ולהתחיל לקבל לקוחות.

למה לבחור דווקא חברת ניקיון משרדים בתל אביב?

חברת קליני ניקיון ביניינים מתמחה בניקיון בניינים וחיטוי מפני נגיף הקורונה.
על מנת למנוע את התפשטות הנגיף בחדר המדרגות בבניין שלכם יש צורך לבצע ניקוי יסודי ולחטא את כל המשטחים בהם ישנו מגע של דיירים באופן יומיומי כגון דלות, ידיות, מראות, מעליות, מתגים, כפתורים,דלפקים, רצפות, חלונות, תיבות דואר וכ'…

צוות הניקיון של חברת קליני מציע שירות ניקיון בניינים וחיטוי מפני קורונה.
הצוות שלנו יגיע לבניין שלכם ויבצע ניקיוי וחיטוי של כל המשטחים בצורה מקצועית על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בבניין שלכם.

יש לדעת שעל מנת למנוע את התפשטות הקורונה וירוס יש לבצע ניקוי וחיטוי באמצעות החומרים המתאימים, כך לדוגמא על מנת לחטא חדר מדרגות יש להשתמש בריכוז של 5 כפות אקונומיקה או אלכוהול רפואי ליחס של 3.8 ליטרים של מים וחל איסור לערבב את חומרי החיטוי אלה באלה.

כמו כן, יש להיזהר ולהקפיד על כללי זהירות מכיוון שעבודה עם חומרים מסוכנים כגון אקונומיקה , אלכוהול וכן שאר חומרי ניקוי בעלי ריכוז גבוהה של חומר פעיל יש לפעול בצורה זהירה מכיון שהם יכולים לגרום לנזקים במשטחים שונים וכן לפגיעה בריאותית.

המומחים של חברת קליני יספקו לבניין שלכם שירות ניקיון בניינים מקצועי תוך הקפדה על מקצועיות וכל כללי הזהירות והבטיחות בשימוש עם חומרי ניקוי ורעלים.

אין תחליף לניקיון בניינים מקצועי!

הסכנה שמביא איתו נגיף הקורונה זו העובדה שמדובר בנגיף בעל כושר השרדות גבוהה ויכולת הדבקה גבוהה מאוד ולכן הוא מתפשט במהירות ויכול להדביק מספר גבוה מאוד של אנשים תוך פרק זמן קצר.

מספיק ששכן אחד בבניין שלכם חזר מחו"ל או אחד העובדים בבניין המשרדים שלכם היה במגע עם אדם שחולה בקורונה או נשא של הנגיף ונגע באחד המשטחים בבניין שלכם ועשרות עד מאות דיירים בבניין שלכם יכולים להדבק במחלה.

לכן על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בבניין שלכם כדאי לפנות לחברת ניקיון בניינים מקצועית כמו חברת קליני ניקיון בניינים שמתמחה בניקיון בניינים וחדרי מדרגות וחיטוי בניינים מפני נגיף הקורונה.

בתקופה כזו אסור לכם להסתפק בחברת ניקיון ששולחת מנקה שמעביר סחבה על הרצפה, אתם חייבים להיות בטוחים שצוות מקצועי מבצע ניקיון בניין מקצועי וחיטוי יסודי של חדר המדרגות וכל משטחי הבניין מפני נגיף הקורונה.

כאשר אנחנו מתמודדים עם נגיף כמו הקורונה שמתפשט במהירות שיא , עליכם להבין שכל דיירי הבניין שלכם נמצאים בסכנה ועליכם לשמור על בריאותם וחייהם של תושבי הבניין ולכן עליכם להזמין כבר עכשיו חברת ניקיון בניינים מקצועית שתבצע חיטוי בבניין שלכם נגד נגיף הקורונה.

איך בוחרים חברת ניקיון בניינים שתבצע חיטוי לבניין נגד נגיף הקורונה?

מכיוון שמדובר בוירוס קטלני ואנחנו מתעסקים במגיפה כלל עולמית שגרמה למותם של עשרות אלפים ברחבי העולם, אין מקום לפשרות ועליכם להזמין חברה מקצועית שתבצע ניקיון בניינים וחיטוי יסודי בבניין שלכם נגד נגיף הקורונה.

אלה כמה טיפים חשובים לבחירת חברה לניקיון ביניינים:

אישור עבודה – לחברת ניקיון בניינים שמתמחה בחיטוי ביניינים נגד קורונה יש אישור ממשרד הבריאות לשימוש בחומרים המתאימים להשמדת נגיף ה ConVid -19 לכן תחפשו חברה שיש לה אישור עבוה ממשרד הבריאות כמו חברת קליניק ניקיון ביניינים.

ניסיון ומקצועיות – כאשר מבצעים ניקיון חדר מדרגות וחיטוי הבניין נגד קורונה יש לחפש חברה בעל ניסיון ומקצועיות שצוות העובדים שלה הא בעל ניסיון רק בניקיון בניינים וחיטוי נגד קורונה.
לצוות העובדים של חברת קליני יש ניסיון של שנים בניקיון בניינים ולאחרונה כל עובדי החברה עברו הכשרה מיוחדת ללוחמה בנגיף הקורונה וחיטוי בניינים נגד קורונה.

מחיר – אין ספק שחברות ניקיון רבות מנצלות את המצב הרגיש בצורה בוטה וצינית ומציעות מחירים מופקעים על מנת לבצע חיטוי לבניין נגד נגיף הקורונה.
חברת קליני ניקיון בניינים מציע לקהל לקוחותיה שירות של חיטוי הבניין נגד קורונה חינם!
כלומר כל הלקוחות שמשתמשים בשירותי ניקיון בניינים של חברת קליני יקבלו מחברת קליני גם שירות של חיטוי הבניין נגד קורונה ללא תוספת תשלום!

איזה מוסדות זקוקים לשירות ניקיון ביניינים וחיטוי נגד קורונה?

נגיף הקורונה לא יודע להבין בין אנשים ולא מדלג על אף אחד, כל בניין שיש בו מעבר של הרבה אנשים מידי יום חשוף להתפשטות הנגיף ומצריך ניקיון יסודי של חדר המדרגות וחיטוי מיידי נגד נגיף הקורונה, לדוגמא:

בניין מגורים – כיום מרבית בנייני המגורים הם של 10 קומות ומעלה ובהם מתגוררים עשרות ואף מאוד דיירים, מספיק שדייר אחד נושא את הנגיף ונוגע בידית כניסה של הבניין ודיירים רבים יכולים להדבק ולכן יש להזמין באופן מיידי שירות ניקיון בניינים לחיטוי הבניין וחדר המדרגות מפני הנגיף.

בתי ספר – בתי ספר מכילים ריכוז גבוהה של תלמידים וצוותי הוראה מידי יום, התקהלות כזו של אנשים מאפשרת לנגיף להתפשט בקלות ולכן יש צורך לבצע ניקיון וחיטוי מידי של כל המשטחים בבית הספר.

בתי אבות – בבתי אבות מתגוררת אוכלוסיה בסיכון מאוד גבוהה ולכן יש צורך לבצע ניקיון וחיטוי מידי של כל המשטחים והחדרים בבניין על מנת למנוע את התפשטות הנגיף.

בנייני משרדים – בנייני משרדים הם בדרך כלל מקומות הומי אדם בהם עוברים ושבים מדי יום כמויות גבוהות של בני אדם, מספיק שאחד ממבקרי הבניין ביקר בבניין ובא במגע עם משטחים שונים ברחבי הבניין והמגפה יכולה להתפשט בקרב אחוז גבוהה מעובדי הבניין ולכן יש להזמין שירות ניקיון ביניינים ולבצע חיטוי מידי נגד נגיף הקורונה.

מקומות נוספים שזוקקים לשירותי ניקיון בניינים וחיטוי נגד קורונה:

בתי חולים, סופרים ומכולות, חנויות, בתי מלון ואכסניות, מסעדות ובתי קפה וכן כל בניין משרדים או בניין מגורים שיש בו מעבר של רב בני אדם מדי יום.

לכן יש צורך מיידי בשירות ניקיון בניינים שיבצע חיטוי בבניין שלכם נגד קורונה.

החברה שתעזור לכם לשמור על החיים של דיירי הבניין ולמנוע את התפשטות הקורונה בבניין שלכם – הכירו את קליני שירותי ניקיון בניינים שמתמחה בחיטוי וניקוי בניינים נגד נגיף הקורונה.

עוד לפני התפשטות מגיפת הקורונה, הצוות המקצועי של חברת קליני שירותי ניקיון מספק שירותי ניקיון ביניינים וניקיון משרדים לעשרות לקוחות מרוצים.

חברתנו מתמחה במתן פתרונות ניקיון ללקוחות עסקיים ופרטיים בדגש על ניקיון משרדים, ניקיון בניינים, וניקיון חדרי מדרגות.

חברת קליני הינה חברת ניקיון מהמובילות בישראל והיא מספקת שירותי ניקיון לעשרות לקוחות כולל לקוחות פרטיים, ועדי בתים, עסקים גדולים וקטנים, חברות, מוסדות ותאגידים ממשלתיים.

לאחרונה עם פרוץ מגפית הקורונה כל עובדי החברה עברו הכשרה מקצועית מיוחדת למאבק במגיפת הקורונה והיא מספקת ללקוחותיה שירות של חיטוי נגד וירוס ה CONVID-19.

במידה ואתם מעוניינים בשירות ניקיון לבניין שלכם וחיטוי מפני מגיפת הקורונה על מנת לשמור על ביריאות דיירי הבניין שלכם ושמירה על חייהם, פנו עכשיו לחברת קליני שירותי ניקיון בניינים.
Cleany
מתמחה בשירותי ניקיון משרדים וניקיון בניינים. בעלת מוניטין וניסיון של מעל 10 שנים ומספקתשירותי ניקיון לעשרות לקוחות מרוצים. מספקת מזה 10 שנים פתרונות פתרונות ושירותי ניקיון משרדים לחברות, בנייני עסקים ובנייני מגורים. מספקת שירותי ניקיון משרדים בכל אזור המרכז.
Copyright Cleany © 2024 All Rights Reserved
crossmenu