cleany

ניקיון משרדים בערב - המדריך המלא !

ניקיון משרדים בערב , הינו אחד מהשירותים המבוקשים ביותר כיום בקרב חברות ניקיון בשל היתרונות הרבים שיש לו על פני ניקיון משרדים בשעות העבודה, כאשר המשרדים עמוסים ומלאים בעובדים ולקוחות.
במדריך הבא אנחנו נסביר קצת על שירות ניקיון משרדים בערב של חברת קליני ומה היתרונות על פני שירות ניקיון משרדים רגיל בשעות העבודה של המשרד.


 הבעיה: ניקיון משרדים בשעות העבודה במשרד – חסרונות!


שעת הבוקר במשרד טיפוסי זאת בדרך כלל השעה שבה מתרחש שיא הלחץ ברוב המשרדים, כאשר המשרדים מאוכלסים על ידי עובדי המשרד, לקוחות נכנסים ויוצאים וכולם מנסים לשמור על שגרת העבודה שלהם ולהספיק לבצע כמה שיותר מטלות ומשימות במהלך יום העבודה.

הדבר שהכי מעצבן את רוב העובדים והלקוחות בשעות העומס האלו , זה ללא ספק עובד ניקיון שמסתובב להם בין הרגליים ומנקה את המשרד.
למרות שעובדי הניקיון של חברת קליני משתדלים לבצע את עבודות הניקיון במשרד בצורה המקצועית ביותר תוך כדי התחשבות מקסימלית בעובדים ובלקוחות והפרעה מינימלית לשגרת העבודה במשרד,
יחד עם זאת , קשה מאוד לספק שירות ניקיון משרדים מקצועי ויעיל, כאשר המשרד מלא בעובדים ולקוחות ולכן שירות ניקיון משרדים בשעות היום הוא הרבה פחות יעיל משירות ניקיון משרדים בערב.

זה מתחיל מהניסיון לנקות את הרצפות במשרד כאשר עובדים מסתובבים ברחבי המשרד ודורכים שוב ושוב על הרצפה הרטובה תוך כדי שהם משאירים אחריהם עקבות וסימנים של נעלים, כך שעובד הניקיון צריך לחזור שוב ושוב על ניקיון הרצפות ובסופו של דבר הרצפה תמיד נשארת מלוכלכת ועם סימנים.

זה ממשיך בניסיון לנקות את חדרי השירותים כאשר השימוש בהם באופן טבעי נמשך גם אחרי הניקיון כך שהשירותים תמיד יתלכלכו וישארו מטונפים גם אחרי שעובד הניקיון עמל שעות בניקיון וצחצוח של חדרי השירותים ומה עם המטבחון שבו הכיור מתמלא בכלים מלוכלכים שוב ושוב ופחי הזבל שמתמלאים ישר אחרי שרוקנו אותם.

בשורה התחתונה, שירות ניקיון משרדים בשעות פעילות המשרד כאשר המשרד עמוס בעובדים ולקוחות, הינו מסורבל ולא יעיל וגורם הפרעה גם לעובדי המשרד וגם ללקוחות ואין ספק שזה מסרבל את העבודה של עובד הניקיון עצמו שנאלץ להתמודד עם חללי עבודה שמתלכלכים שניה אחרי שנוקו וצוחצחו.

בנוסף, ישנן עבודות ניקיון רבות שכמעט ולא ניתנות לביצוע במהלך שעות הפעילות של המשרד בשל ההפרעה הרבה שהן גורמות לשגרת העבודה התקינה במשרד כגון:
ניקוי חלונות ומשטחים גדולים, שטיפת רצפות, ניקוי משטחי עבודה, סטריליזציה של חדרי השירותים, שאיבת שטיחים, ניקוי חלונות ועוד…

גם אם צוות הניקיון יעשה מאמצים רבים לגרום כמה שפחות רעש והפרעה, עדיין קשה מאוד לבצע עבודות ניקיון משרדים ללא הפרעה לצוות העובדים במשרד וללקוחות, כך ששירות ניקיון במהלך שעות העבודה במשרד הוא הרבה פחות יעיל משירות ניקיון משרדים בערב ולכן הרבה מאוד משרדים בוחרים בשירות ניקיון משרדים בערב, מה שהופך את שירות ניקיון המשרדים לאחר שעות העבודה למבוקש ביותר בקרב משרדים רבים.


הפתרון: ניקיון משרדים בערב – יתרונות!


ניקיון משרדים בערב הוא ללא ספק הפיתרון המושלם לרוב בעלי העסקים והמשרדים ומאפשר ניקיון יסודי של המשרד שלכם בצורה מקצועית ללא הפרעה לעובדי המשרד וללקוחות ולשגרת העבודה במשרד תוך הקפדה על שירות ניקיון משרדים יעיל וקפדני ללא פשרות.

ניקיון משרדים לאחר שעות העבודה מאפשר לצוות הניקיון להגיע ולבצע עבודת ניקיון יסודית במשרד, כאשר המשרד ריק וכך ניתן לבצע את כל פעולות ניקיון המשרד בצורה יעילה וקפדנית.
צוות הניקיון מגיע בשעות הערב למשרד, כאשר המשרד ריק מלקוחות וכל העובדים כבר הלכו לביתם וכך הוא יכול לבצע את כל עבודות הניקיון בצורה מקצועית כולל:

– ריקון פחים
– שטיפה והברקת הרצפות
– שאיבת השטיחים
– ניקוי החלונות
– ניקוי וחיטוי משטחי העבודה במשרד
– שטיפת כלים במטבחון
– סטרליזציה של חדרי השירותים

כל עבודות הניקיון מבוצעות בצורה יעילה ומקצועית על ידי צוות העובדים של חברת קליני ללא הפרעה למהלך העבודה התקין של המשרד, ובבוקר העובדים והלקוחות מגיעים למשרד נקי ומאוורר מצוחצח והכי חשוב נקי מחיידקים ומזהמים שונים.

בעוד שבשירות ניקיון ביום , צוות הניקיון נאלץ לחזור על כל פעולה כמה פעמים כגון איסוף כוסות השתייה, נקיון חדרי השירותים וריקון הפחים שוב ושוב, כאשר פעולת הניקיון מבוצעת בערב, שירות הניקיון הוא הרבה יותר יעיל וחסכוני ועובדי המשרד יכולים ליהנות מסביבת עבודה נקייה ונעימה לאורך כל היום .

ישנם משרדים בהם ישנה עבודה משולבת גם במהלך היום וגם בערב או עבודה במשמרות, לכן חברת ניקיון מומלצת כמו חברת קליני שירותי ניקיון מספקת ללקוחותיה גמישות בשעות העבודה של צוות הניקיון ומאפשרת תיאון שירותי ניקיון לפני כל משמרת או בעת החלפת המשמרות או אפילו שירותי ניקיון משולבים ביום ובערב וכל זאת על מנת לשמור על סביבת עבודה נקיה ונעימה ללא הפרעה למהלך העבודה ושמירה על ניקיון ובריאות העובדים במהלך כל שעות היממה.

חברת קליני מתמחה בשירותי ניקיון משרדים בערב, אנחנו נדאג שצוות הניקיון של חברת קליני יגיע למשרד שלכם בסוף יום העבודה, יבריק ויצחצח את המשרד שלכם כך שבכל בוקר תקבלו משרד נקי ומצוחצח כך שהעובדים והלקוחות שלכם יוכלו להינות יום יום מסביבת עבודה נקיה ונעימה.

שירות ניקיון המשרדים לאחר שעות העבודה של קליני כולל גם צוות פיקוח ובקרה שעובר בין כל המשרדים ודואג שצוות הניקיון יבצע את כל פעולות הניקיון ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על סטנדרט הניקיון הגבוהה של חברת קליני.

חברת קליני גם מעניקה ללקוחותיה צוות שירות לקוחות זמין ומסור שידאג לטפל בכל בעיה שמתעוררת בצורה המהירה והיעילה ביותר תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות שלה.

במידה ואתם מעוניינים בשירותי ניקיון משרדים בערב צרו איתנו קשר עכשיו לייעוץ חינם.
Cleany
מתמחה בשירותי ניקיון משרדים וניקיון בניינים. בעלת מוניטין וניסיון של מעל 10 שנים ומספקתשירותי ניקיון לעשרות לקוחות מרוצים. מספקת מזה 10 שנים פתרונות פתרונות ושירותי ניקיון משרדים לחברות, בנייני עסקים ובנייני מגורים. מספקת שירותי ניקיון משרדים בכל אזור המרכז.
Copyright Cleany © 2024 All Rights Reserved
crossmenu