cleany

ניקיון משרדים בתל - אביב

ניקיון משרדים בתל אביב ללא ספק הינו השירות המבוקש ביותר היום בקרב בנייני משרדים ועסקים בעיר בתקופה הלא פשוטה שבה אנחנו נמצאים עם התפשטות מגפת הקורונה.
בימים אלו בהם מדינת ישראל והעיר תל אביב חוזרים לאט לאט לשגרה לאחר התפרצות נגיף הקורונה , כעת חשוב יותר מתמיד לשמור על ניקיון בניינים.

ניקיון משרדים תופס כעת חשיבות רבה בקרב עסקים רבים בעיר לא רק בכדי לשמור על סביבת עבודה נקייה ונעימה, אלא כשירות מציל חיים.
עסקים רבים בעיר נאלצים לעמוד בימים אלו בסטנדרטים של ניקיון שלא היו קיימים בעבר על מנת לעמוד בתנאים שונים לקבלת התו הסגול של משרד הבריאות.

ניקיון משרדים לקבלת התו הסגול

למי שלא יודע מה זה "התו הסגול" , מדובר בתו תקן שדורש עמידה בתנאים מחמירים של ניקיון משרדים ובתי עסק על מנת לאפשר פעילות עסקית של עסקים במגזר הפרטי והציבורי ולמנוע הדבקה בנגיף הקורונה.

עסקים בתל אביב שמעוניינים לפתוח את שעריהם לעובדים וללקוחות מחוייבים לשמור על בריאות העובדים והלקוחות ופקחים מטעם משרד הבריאות מבצעים בקרות שונות על מנת לבדוק כי בעל העסק עומד בכל התנאים הנדרשים הן בנוגע להעסקת עובדים והן בנוגע לקבלת לקוחות.

באתר הרשמי של משרד הבריאות מפורטים תנאים שונים לקבלת "התו הסגול" בהתאם לסוג העסק או המשרד , כמו כן כל בעל עסק מחוייב למלא טפסי הצהרה על מנת לקבל את התו הסגול המאשר כי הוא עומד בכל התנאים, כאשר התנאי הבסיסי והחשוב ביותר הוא כמובן ניקיון משרדים ושמירה על תנאי היגיינה מחמירים בכל מתחמי העסק או המשרד שלכם וכמובן חיטוי קפדני יומיומי של כל הציוד בעסק.

גם באתר הרשמי של עיריית תל אביב ניתן למצא מידע בנוגע לתו הסגול והנחיות מעודכנות לעסקים וניקיון משרדים בעיר תל אביב על מנת שבעלי עסקים בעיר יוכלו לחזור לשגרת קורונה ופתוח את העסק שלכם לקבלת קהל.

איך עומדים בתנאים לקבלת התו הסגול לעסק?

מכיוון שהתנאים הדרושים לקבלת התו הסגול הם כל כך מחמירים ודורשים חיטוי של ציוד ומשטחים ברמה יומיומית ולעיתים אפילו כמה פעמים ביום על מנת לשמור על חיי אדם, חשוב מאוד לחפש חברת ניקיון משרדים בתל אביב.

חברת ניקיון שמספקת שירותי ניקיון משרדים בתל אביב תאפשר לכם לשמור על העסק שלכם נקי ומחוטא באופן יומיומי כך שתוכלו לשמור על בריאותם של העובדים שלכם ושל הלקוחות שלכם, לשמור על המשרד שלכם חסין בפני קורונה והכי חשוב לעמוד בתנאים של התו הסגול של משרד הבריאות.

לחברה שמספקת שירות ניקיון משרד בתל אביב יש יתרונות רבים מכיוון שרוב עובדי החברה הם בדרך כלל גם תושבי העיר ובצורה כזאת הזמינות של עובדי החברה הם גבוהים יותר והשירות שתקבלו טוב יותר.
בנוסף תוכלו גם לקבל שירות ניקיון למשרד שלכם בשעות גמישות ולא סטנדרטיות כגון שירות ניקיון משרדים בבוקר או שירות ניקיון משרדים בערב.

חברת קליני שירותי ניקיון מתמחה במתן שירותי ניקיון משרדים בתל אביב וניקיון בניינים בתל אביב, כך שאתם כלקוחות החברה בעיר תל אביב תוכלו לקבל חווית שירות מקסימלית שכוללת שירותי ניקיון למשרד שלכם בשעות גמישות בהתאם לשעות העבודה בעסק שלכם.

ניקיון משרדים נגד קורונה

חברת קליני שירותי ניקיון מספקת ללקוחותיה שירות ניקיון וחיטוי משרדים נגד קורונה בתל אביב שכולל ניקוי יסודי של כל המשטחים והציוד במשרד שלכם עם דגש על משטחים שרגישים יותר להתפתחות חיידקים כגון משטחי זכוכית ומתכות שנות.

עובדי חברת קליני שירותי ניקיון עברו הכשרה מיוחדת לניקיון משרדים נגד נגיף הקורונה ואנחנו מספקים כיום שירותי ניקיון משרדים בתל אביב לעשרות בתי עסק שרוצים לפתוח את שעריהם ולהתחיל לקבל לקוחות.

למה לבחור דווקא חברת ניקיון משרדים בתל אביב?

ניקיון וחיטוי משרדים ובתי עסק כחלק מהמלחמה בנגיף הקורונה הוא ללא ספק אחד מהאתגרים הקשים ביותר שעומדים היום בפני בעלי עסקים בתל אביב שרוצים לחזור לשגרה ולפתוח את המשרד או העסק שלהם ולהתחיל לתת שירות ללקוחות על מנת להתפרנס.

עסקים רבים היו סגורים במהלך התפרצות הקורונה במשך יותר מחודשיים ועל מנת להחזיר את העסק לתיפקוד מלא יש צורך בביצוע של ניקיון משרדים יסודי וחיטוי עמוק של כל המשטחים והציוד בעסק שלכם.

עלינו לזכור שהמלחמה בנגיף קורונה היא מלחמה נגד נגיף קטלני שאין ביכולתנו להבחין בו או לראות אותו ולכן על מנת לנצח את נגיף הקורונה אתם חייבים להשתמש בשירותים של חברת ניקיון מתל אביב שמתמחה בניקיון נגד קורונה ותאפשר לכם לשמור על בית העסק שלכם מוגן מקורונה במשכל כל שעות היממה.

לכן בחברת קליני תוכלו לבחור בשירות ניקיון בשעות הבוקר או בשירות ניקיון משרדים בערב בתל אביב וכך לאפשר לעובדים וללקוחות שלכם להגיע כל בוקר למשרד נקי ומצוחצח והכי חשוב מחוטא מקורונה.
Cleany
מתמחה בשירותי ניקיון משרדים וניקיון בניינים. בעלת מוניטין וניסיון של מעל 10 שנים ומספקתשירותי ניקיון לעשרות לקוחות מרוצים. מספקת מזה 10 שנים פתרונות פתרונות ושירותי ניקיון משרדים לחברות, בנייני עסקים ובנייני מגורים. מספקת שירותי ניקיון משרדים בכל אזור המרכז.
Copyright Cleany © 2024 All Rights Reserved
crossmenu