אתם מגיעים בבוקר לעבודה והמשרד נראה ממש לא שצפיתם, השולחן לא נקי המראות בשירותים לא נקיים. לא רוקנו הפחים במשר, אתם זועמים מתקשים
לחברת הניקיון ואף אחד לא עונה, שולחים הודעת וואטסאפ זועמת ופתאום לאחר שלוש דקות חוזרים אליכם.
בעיה שחוזרת על עצמה בצר רב בכמה חברות
ניקיון משרדים,לכן אנו בחברת קליני רוצים לתת לכם כאן שתי טיפים שכמעט תמיד עובדים. ואם תיישמו אותם המשרד שלכם יראה נקי תמיד בלי עצבים ובלי כאב ראש.
טיפ ראשון
בלי התחייבויות פשוט אבל עובד תמיד, אם בחוזה יש לכם סעיף שאין התחייבות בין שתי הצדדים וברגע שיש משהו מפסיקים את התחייבויות בין שתי הצדדים חברת הניקיון לא תקח אתכם כמובן מאליו.
טיפ שני
דוח חודשי כל חודש לבקש מה נעשה במשרד ע"י מי נעשה הניקיון? האם יש הרבה העדריות של אותו עובד ניקיון? שעות הגעה וכו? ברגע שחברת הניקיון תדע שאתם לא "לקוחות רדומים" היא תתייחס אלכם בהתאם.